Bezoek :D! - Reisverslag uit Rome, Italië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Bezoek :D! - Reisverslag uit Rome, Italië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Bezoek :D!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 April 2011 | Italië, Rome

Tussen al het bezoek en de drukte door, even een kort verslagje over de afgelopen week... Want op 21 april kwamen pap en mam, Ellen en Stijn, en natuurlijk Evi voor bijna een weekje mijn leven in Rome bekijken! Het was super leuk ze weer te zien (en wat is Evi toch een schatje :D). Uiteraard hebben we alle toeristische attracties gehad (Colosseum, Forum, Sint Pieter), maar we hebben ook wat minder toeristische dingen gedaan, zoals op zondag (Eerste Paasdag) naar Bracciano aan het gelijknamige meer, waar we heerlijk een dagje gerelaxed hebben en de drukte van Rome ontvlucht zijn. Ook hebben we de catacomben van Callixtus bezocht aan de Via Appia Antica, de Thermen van Caracalla). En natuurlijk hebben we gezellig met z'n allen gegeten, gedronken, gelachen, gepraat en met Evi gespeeld!

Op zaterdag kwamen Christian en Sigrid, twee van de Duitsers, en Noora en Henri (twee Finnen) naar Rome. Omdat de Duitsers vandaag naar huis gingen, was het de (voorlopig) laatste keer dat we elkaar zouden zien, dus we hebben heerlijk geaperitiefd en daarna gedronken!

En dinsdag was natuurlijk het afscheid van de familie, wat toch wel weer zwaar was. Maar inmiddels gaat het leven weer gewoon door en is de volgende bezoeker alweer aangekomen: Mical! En als hij gaat, op 4 mei, komen de volgende: Marit en Nienke! Kortom: drukdrukdruk (en weinig colleges!)

• 29 April 2011 - 16:12

Jac Van Den Eijnden:

Beste Mark,

Bedankt voor je reisverslag. We hadden ook e.e.a. al van jullie Pa en Ma gehoord. Komend weekend vieren we de verjaardag van jullie moeder, maar jij zult er voor de eerste keer niet bij zijn. We zullen je missen en het zal een stuk rustiger zijn als jij er niet bij bent. Maar volgend jaar zijn we weer compleet, wat zeg ik vanaf augustus 2011 al. Voor jet het weet zit weer in Holland.

Groetjes,
    Jac en Diny

• 02 Mei 2011 - 07:02

Henri En Mieke:

Dankjewel voor het verslag. Tip voor je! Zoals wij lezen heb je vooral geen dorst. Denk aan je lijn!
    Groeten van Mieke en Henri Schoonbrood