Weer thuis - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

04 Augustus 2011 | Nederland, Deurne

En het zit erop! Na 7 maanden en 1 dag ben ik gisteravond om 22.00 uur aangekomen in Deurne.

Het afscheidsetentje met de pasta carbonara en tiramisu was heerlijk en gezellig, het afscheid was stukken minder. Dinsdag ben ik eerst naar Lucca gereisd, waar Marit me op kwam pikken (met een bus, gelukkig, want ik had teveel rotzooi meegenomen). We zijn 2 nachten in Lucca gebleven en vervolgens zouden we doorgaan naar het Gardameer, maar vanwege het slechte weer daar (regen en koud) zijn we meteen doorgegaan naar Ruoms, een klein plaatsje in de Ardèche waar ik mijn eerste kampeerervaring op heb gedaan! Dus de afgelopen dagen heb ik heerlijk aan een riviertje gelegen en een boek of 7 uit kunnen lezen.

Gister zijn we rond half 10 weggereden uit Ruoms, en vervolgens begon de lange weg naar huis (met veel regen onderweg) en iets meer dan 12 uur later was ik weer thuis. En nu gaat het gewone leven weer beginnen!

Iedereen bedankt voor het lezen van mijn berichtjes en ik zou zeggen, tot snel!

  • 04 Augustus 2011 - 14:46

    Robin:

    Gelukkig je hebt het overleefd! En denk maar.. aan alle goede komt een eind zodat je een nieuw avontuur kunt aangaan!
    Tot over een tijdje! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Studeren in Rome

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

Weer thuis

04 Augustus 2011

Weer thuis

25 Juli 2011

All good things must come to an end...

16 Juli 2011

Time is too short...

29 Juni 2011

La dolce vita
Mark

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen: 2033
Totaal aantal bezoekers 20284

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 04 Augustus 2011

Studeren in Rome

Landen bezocht: