Nog twee weken tot La Dolce Vita - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Nog twee weken tot La Dolce Vita - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Nog twee weken tot La Dolce Vita

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

19 December 2010 | Nederland, Deurne

Over twee weken is het zover: ik vertrek voor bijna zeven maanden naar Italië! Eerst een maand taalcursus in Siena en vanaf februari in het prachtige Rome. Ik heb er zin in!

Op deze site probeer ik, zoveel mogelijk, jullie op de hoogte te houden van wat ik mee maak in La bella Italia.

Tot over zeven maanden!
Ciao a tutti,

Mark

  • 19 December 2010 - 10:07

    Jac Van Den Eijnden:

    Mark,

    Heel veel succes. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Het is een goed teken dat je er zin in hebt en ook deze sessie zul je glansrijk afsluiten om daarna aan een schitterende carriere te beginnen. De familie kan niets meer gebeuren, we brengen over een goed half jaar gewoon onze eigen rechter mee.

    Groetjes
    Jac en Diny

  • 19 December 2010 - 10:32

    Marga:

    Heey Mark,
    Erg leuk manier om ons hiero op de hoogte te houden van jouw belevenissen daaro :))
    Mooi dat je er zoveel zin in hebt...een goed begin..
    Geniet van elke minuut jongmens!
    liefs Marga

  • 19 December 2010 - 10:35

    Petra:

    Zo ik zie dat het je vanochtend toch nog gelukt is om het voor elkaar te krijgen, haha, goed bezig hoor.

  • 19 December 2010 - 11:00

    Bernadett:

    Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier, ik hoop van harte dat je "The time of your life" zult hebben daar.Mi mancherai
    tornare con belle storie
    kus Bernadett

  • 19 December 2010 - 12:35

    Rian:

    Ciao Mark, un sacco di divertimento in Italia. Buona visione ho seguito sul sito.
    Liefs Rian

  • 19 December 2010 - 15:00

    Geert-Jan En Alex:

    Veel succes in Italië. Leuk dat je op deze manier iedereen op de hoogte probeert te houden. Geniet van alles wat er te zien en te leren is.

    Groetjes
    Geert-Jan, Alex en Amanda

  • 19 December 2010 - 16:55

    Marinet:

    Leuk om te kunnen lezen hoe het je vergaat daar. Ik wens he veel succes met de voorbereidingen en de taal cursus daar.

    Fijne feestdagen alvast.

  • 20 December 2010 - 22:47

    Elke:

    Nou, Mark. Ik wens je avast een hele goede reis en heel veel plezier!!!

    Groetjes!
    Elke

  • 04 Januari 2011 - 15:33

    Stacy:

    markieeee,
    ik zei toch dat ik zou onthouden wat je waarbenjij.nu was :D
    haha.

    hoe is het met je, goed aangekomen de zaterdag?
    heeeel veel plezier iig,

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Studeren in Rome

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2011

Weer thuis

04 Augustus 2011

Weer thuis

25 Juli 2011

All good things must come to an end...

16 Juli 2011

Time is too short...

29 Juni 2011

La dolce vita
Mark

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 20293

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 04 Augustus 2011

Studeren in Rome

Landen bezocht: